Ej Antagen Wille22222 | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille22222

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Thore

Vad är ditt användarnamn på discord? Thoreboii

Ange ditt födelsedatum: 12 Februari 2000

När fick du medlemskap på Unive? 2024-12-18

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Under den perioden när jag var personalansvarig på domstolen och chefen var sjuk, fick jag ta över hela ledarskapet och säkerställa att alla arbetsuppgifter flöt på som de skulle. Jag ansvarade för att koordinera arbetslag, fatta beslut och hålla en hög nivå av kommunikation, vilket gav mig värdefulla erfarenheter i att hantera både operativa och personalrelaterade frågor.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att alla kan lita på att räddningstjänsten alltid kommer ut när de ringer är en grundläggande trygghet för samhället. Det är inte bara en fråga om att snabbt hantera nödsituationer, utan också om att skapa en stark känsla av gemenskap där vi verkligen tar hand om varandra. Genom att vara närvarande i både akuta och vardagliga situationer, och genom att främja kontinuerlig utbildning och träning, kan vi öka både effektiviteten och moralen inom teamet. På så sätt bidrar vi inte bara till säkerheten utan också till en aktiv och engagerad arbetsmiljö.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Alltid mellan 15 till 22 helger kan bli till 00

Har du läst våra grundregler? Ja

du vet om att du inte får vara krim och chef på samma karaktär på detta yrke

Hej @Wille22222 !
Du får tyvärr inte vara kriminell och chef samtidigt på Räddningstjänsten. Är det så att du har en annan laglig karaktär som du kan använda istället?
mvh R4inbowtail - Koordinator

Nekad.

Anledning:
Du har tyvärr inte tagit din intervju inom 48h. Tack för att du ansökte!

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka