Inaktuell Wille22222 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille22222

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thor Johansson

Vad heter du på discord? Thoreboii

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker om att ha ansvar och känner mig motiverad när jag får möjlighet att ta ansvar för olika uppgifter och projekt. Ansvar ger mig en känsla av syfte och jag trivs med att kunna fatta beslut och se till att saker blir gjorda på ett effektivt sätt. När jag har ansvar strävar jag efter att vara noggrann och pålitlig, eftersom jag vet att andra förlitar sig på mig. Jag tycker också att ansvar innebär att kunna stödja och vägleda andra, vilket ger mig en känsla av samhörighet och tillfredsställelse. För mig handlar ansvar inte bara om att utföra en uppgift, utan också om att vara en trygg och ansvarstagande person för andra att luta sig mot. Jag ser ansvar som en möjlighet att växa, både som individ och som en del av ett team.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en driven och positiv person som älskar att sätta upp mål och arbeta mot dem. Jag är fokuserad och motiverad, vilket gör att jag kan arbeta effektivt under längre perioder. Varje dag sitter jag framför datorn mellan 15:00 och 22:00, där jag oftast ägnar mig åt olika projekt, lär mig nya saker eller jobbar med att utveckla mina färdigheter. Jag trivs med struktur och planering, vilket gör att jag kan hålla mig produktiv och målinriktad under dessa timmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att vara snäll i rösten och trevlig handlar om att skapa en god och respektfull atmosfär omkring sig. Genom att använda vänliga ord och en mjuk ton kan vi göra samtal mer inbjudande och lättare för alla att delta i. Att vara trevlig är inte bara att säga de rätta sakerna, utan också att lyssna på andra och visa förståelse. En vänlig röst har kraften att lugna, uppmuntra och skapa en positiv känsla, vilket kan göra stor skillnad i både arbetslivet och privatlivet. Det handlar om att vara medveten om sitt sätt att kommunicera och att alltid sträva efter att vara respektfull och omtänksam mot dem vi pratar med. Genom att vara snäll och trevlig bygger vi relationer som grundar sig på tillit och ömsesidig respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem på Unive skulle jag vilja påverka betydelsen genom att bidra till en kultur av lärande, samarbete och ömsesidigt stöd. Unive, som jag ser det, är en plattform där medlemmar inte bara får tillgång till kunskap och resurser, utan också kan engagera sig aktivt i att hjälpa varandra att växa och utvecklas. Jag skulle vilja vara en del av en gemenskap där vi kan dela erfarenheter, ge konstruktiv feedback och inspirera varandra till att ta ansvar för våra egna och gruppens framgångar.Att vara medlem på Unive betyder för mig att vara en del av något större, där vi tillsammans strävar mot att förbättra både våra individuella färdigheter och vårt kollektiva resultat. Jag skulle vilja att mitt medlemskap inte bara handlar om att ta del av information utan också om att bidra med mina egna insikter, idéer och erfarenheter för att skapa en mer dynamisk och engagerande plattform för alla medlemmar. På så sätt hoppas jag kunna påverka och höja värdet av att vara medlem, så att Unive blir en ännu mer inspirerande och givande plats för personlig och professionell utveckling.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Engagemang: Medlemmarna bör vara engagerade och villiga att investera tid och energi för att lära, dela med sig och samarbeta. Ett aktivt deltagande är avgörande för att skapa en levande och dynamisk gemenskap.Öppenhet för lärande: En vilja att ständigt utvecklas och lära sig nya saker, oavsett om det handlar om personlig utveckling eller professionella färdigheter. Medlemmar bör vara öppna för nya idéer och perspektiv, och redo att anpassa sig till förändringar.Respekt och ömsesidig förståelse: Eftersom Unive är en plattform för samarbete och nätverkande, bör medlemmarna visa respekt för varandras åsikter, bakgrund och erfarenheter. En respektfull och positiv attityd är grundläggande för att skapa en trygg miljö för alla.Ansvarstagande: Medlemmarna bör vara pålitliga och ta ansvar för sina åtaganden och uppgifter. Detta innebär att vara noggrann och hålla sina löften gentemot andra, samt vara villig att bidra till gemenskapen på ett ansvarsfullt sätt.Villighet att hjälpa andra: Att vara beredd att dela med sig av sina kunskaper och erfarenheter för att hjälpa andra medlemmar att växa och utvecklas. En god gemenskap byggs på att alla är villiga att stötta varandra.Kreativitet och initiativförmåga: Medlemmar bör ha en vilja att bidra med nya idéer och ta initiativ till projekt eller diskussioner som kan gynna gruppen. Att vara innovativ och ha modet att föreslå nya sätt att arbeta på kan berika gemenskapen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Medlemsrekrytering och välkomnande: Jag skulle ha ansvaret att aktivt rekrytera nya medlemmar som delar plattformens värderingar och mål

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag och tisdagar slutar jag 14:45. Onsdag till fredag slutar jag 13:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag hoppas att ni tar med mig efter som jag är driven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka