Inaktuell wille12354 | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Babben

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Ange ditt födelsedatum 7 September 2007

Vad heter du på discord? Elis#8183

Ditt Hex-ID 11000013ff4e2da

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej

Vilken ped ansöker du för? g_m_m_armboss_01

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär.
Min karaktär heter Elis Sjöberg och är 19 år. Han hade en väldigt tuff uppväxt då hans pappa var kriminell och var inte hemma så ofta. Han var mest ute i stan medans Elis och hans mamma var hemma själva dag in och dag ut. När Elis fyllde 18 flyttade han hemmifrån för att hitta ett bra jobb och skaffa sig en egen familj. När han fick höra dom tråkiga nyheterna om att hans pappa hade begått självmord och hoppat från ett hus så åkte han direkt tillbaka till stan för att kolla till hur hans mamma hade det och för hans pappas begravning. Detta tog väldigt hårt på Elis efter som hans pappa betydde mycket för honom och för att han nästan aldrig fick spendera tid med honom. Elis började leta rundor i stan efter något att göra och när han var ute och körde så stötte han på hans pappas gamla kompisar som han hade varit i samma gäng med. Dom kände igen Elis nästan direkt och Elis kände igen dom vilket sedan ledde till att han gick med i gänget och blev själv kriminell. Nu för tiden gymmar han mycket för att bli större och starkare han och hans gäng har flyttat runt väldigt mycket då det varit problem med ställena dom bott på. Han är nu för tiden en väldigt tuff kille lite kaxig av sig och inte speciellt rädd. Många som träffar honom tycker oftast han är en trevlig kille oavsett vilken situation det är. Han är rolig och gillar att hitta på saker med sina kompisar mest köra bil eller en cross han har alltid gillat fordon det är otroligt roligt tycker han. Men han har många vänner är en stor tuff kille men väldigt snäll och omtänksam ifall han behöver vara det. Jag vill ha en ped gubbe för det är för många av mina vänner som har nästan identisk gubbe som jag och jag är liksom höger hand så vill visa att det är jag så dom inte tror det är någon annan. Tror det kommer utveckla min ro genom att jag kommer ha en helt egen gubbe och kommer ha det lite lättare att roa med en ”färdig” gubbe. Jag kommer sticka ut mer med en ped gubbe och se mer biffig och allvarlig ut vilket gör så folk kommer respektera mig mer och vilket kommer leda till att jag får bättre rp. Jag kommer tycka det blir lättare att roa med en egen gubbe omedelbart att ingen kommer blanda ihop en med någon annan. Den kommer även göra mina scenarion bättre tex kidnappning då vet dom som vi kidnappar vem jag är så dom inte kommer blanda ihop mig med någon annan detta kan vara likadant i bankrån och andra scenario det kommer bara hjälpa min rp genom att folk kommer veta vem jag är bara genom att ta en liten titt på mig så dom inte står i 15 sek vem är Elis är det du? Du? Du? Eller du?
Så kan dom bara direkt så istället vem jag är så blir allt lättare

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag har en väldigt seriös rp och är ganska aggressiv om jag behöver men är väldigt snäll annars och försöker få många till att gilla mig och min rp. Lär mig bara mer och mer för varje dag vilket gör min rp mycket bättre och jag lär mig otroligt lätt också vilket är en enorm fördel. Som sagt tar rp väldig är seriöst om man jämför med mina vänner eller andra jag känner. Är inte aggressiv på ett dåligt sätt menar bara att min karaktär blir lätt arg vilket gör min rp lite aggressiv också. Han gillar inte när folk leker rundor och inte håller sig till planer eller annat. Jag försöker även tänka bara för det kan vara pinsamt att rpa i en krock tex inför vänner betyder inte det att jag inte kommer göra det för i verkligheten krockar man så sitter man ju inte bara och kollar för det är pinsamt jag rpar alltid minsta lilla skada och det är inte vara 30 sek jag kan sitta och rpa på en skada i 30 min för att göra det så verkligt som möjligt. Det tror jag skiljer min rp från många andras för många rpar inte skador så länge vilket jag tycker man borde göra. Eftersom en skada irl inte går över på 30 sek det kan hålla på i dagar egentligen men jag kan ju inte rpa en skada så länge men i runt 30 min kan jag rpa en skada speciellt om d är skott skada då går det verkligen inte över direkt då kan jag sitta i 45 min eller något oavsett jag fått vård eller inte. Så det är vad som skiljer min rp från andras tror jag.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha min egna gubbe som inte ser ut som någon annan. Är otroligt trött på att folk blandar ihop mig med andra hela tiden och tror även det skulle hjälpa min rp enorm mycket. Vill även visa vem jag är så folk vet vem jag är när dom ser mig så dom inte tänker aa det är bara en radion snubbe vill att folk ska veta aa det är Elis där ju asså typ så om ni fattar vill ha en egen gubbe som visar att det är jag helt enkelt. Vill även utveckla mina scenarion vilket jag tror ped kommer hjälpa för då vet alla vem just jag är i scenariot så dom slipper fråga rundor och sådant.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att bygga upp en så bra karaktär som möjligt och utveckla min rp ännu mer en vad den redan ligger på i niv. Vill att folk ska veta vem jag är och att jag inte är någon man lallar med och bara vänder ryggen mot. Vill kunna utveckla min rp uttonings mycket mer än vad jag gjort och tror att en ped karaktär kommer låsa upp en hel del nya saker för mig och min rp nivå. När jag säger att jag vill sticka ut från andra menar jag att andra ska känna igen mig veta vem jag är direkt när dom ser mig så ingen ska våga röra mig. Vill även visa att jag tar rp väldigt seriöst och att jag inte skojar när jag säger något att dom ska ha respekt lättare sagt. Vill att snuten och andra ska känna igen mig också vilket gör att dom kanske inte rör mig för dom vet att jag har vänner som kommer att komma och hjälpa.
Kommer även göra så att mina scenarion blir bättre med en ped än med den gubben jag redan har.

Senast ändrad:
Tillbaka