Nekad Elis beckman | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elis beckman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? charlie123132

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elis beckman 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tjock käkar mycket donken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund Elis är en glad och snäl kille som bor i en liten stadd. Han är ganska tjok och har ibland haft det svårt i skolan när andra har retat hnom. Men Elis har alltid försökt att vara strak och inte ge uppp. Han tycker om att hjälpa andra mäniskor och har alltid tykt att poliser verkar modiga och viktiga. När han var liten brukade han leka polis och tjuv med sina komisar. Han drömde redan då om att en dag få jobba som polis och göra samhället trygare. Framtids planer Elis vill bli polis när han blir vuxen och starkare. Han vet att det krävs träning och hårt arbette, så han försöker bli starakre och få bättre konditon. Han tränar några gånger i veckkan och försöker äta nytigare mat. han söka till polisutbildnigen. Hans mål är att hjälpa folk som har probelm och stoppa brott. Han hoppas att han en dag kan bli en bra polis som alla litar på

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket rp och inga fel. Har rp i andra spel som är som gta. Men var ett tag sen har mycket tid på handen att spela

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela så att personen vinner fast jag inte gör det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror jag har gjort någotslarv fel som att säga fel ord eller något spånt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,fel rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ganska snäll av mig och kommer aldig ge up på servern eftersom jag hört mycket bra om den

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka