Nekad wille123 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi chef

Vad heter du IRL? jonte

Vad heter du på discord? wille09#1841

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 350 timmar har jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag tycker att jag ska bli chef efthersom jag kommer vara i tjänst mycket och det hade varit roligt och att ni söker en chef till deta jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? nä det har jag inte men jag gillar att köra bill

Berskiv din karaktär? Jag är en rolig och lite speciell person. Är 28 år och väldigt bilintreserad. Jag kommer nog hänga mycket på piren och handla och köpa olika bilar. Älskar nästan alla fordon. Jag vill bli polis. Och gillar att ha på mig kavaj och hatt. Är ca 184 och har skostorlek 47. Min mamma övergav mig redan vid 11 års ålder så bara växt upp med min pappa under mina senare år. Inte märkt av de så mycket dock då jag mest hängt i garaget ändå dag in och dag ut. Skolan har inte alltid varit särskillt lätt egentligen. Gick ut 9an med 160 merit och fick alltså E i varje ämne efter många extra timmar på studeon efter skolan. I gymnasiet gick jag fordonsprogrammet och är numera utbildad polis och min dröm är att få jobb på Polismyndigheten eller Mekonomen verkstad. Jag praoade en gång på mekonomen när jag gick i 8an och det är bland det roligaste jag gjort. Jag fick hålla på med massa olika bilar hela dagen. Och när jag säger hela dagen menar jag hela. Jag mekade inte bara på praoen utan dirket när jag kom hem började jag meka på morfars gamla 740 och gjorde ett oljebyte helt själv för första gången. Billy har många vänner och mår väldigt bra. Han har inga stora familjeproblem som jag har i verkligheten. Billy mår helt enkel bara bra och mår bra tillsammans med sina vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer nästan vara inne varje dag minst 4 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det hade jag jag tycker denna sverven är svin rolig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nä det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka