Accepterad wille071 | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Wille johansson

Hur gammal är du? irl: 14 Ingame: 25

Hur många timmar har du på Fivem? 300 nånting

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har intresse för det och jag vill bli en bra chef som tar hand om mina anställda så bra som möjligt och visar respekt och dem ska kunna känna sig trygga med att prata med mig om det är nåt utan vara "rädd". och jag älskar att ha bra anställda som sköter sitt jobb och sånna man kan arbeta med. Jag har jobbat på securitas ett tag nu och jag vill bli chef för att det verkar kul. och jag vill göra det till en så bra kår som möjligt helst utan klagomål. Jag vill kunna ha roliga scenarion med mina anställda och ha bra kontakt med dem och ge dem komplimanger. I en kår så ska man kunna ha bra gruppdynamik och man ska kunna samarbeta bra och alla ska HA radiodisciplin. Om ingen sköter sig blir det varningar tillslut sparken om man gör tjänstefel osv. Jag kan alltid visa mina framfötter jag är inte rädd att säga till nån som gör fel. Jag kommer försöka göra securitas till ett aktivt företag med många anställda som har hög rp nivå och kan bete sig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja då jag har varit Polis befäl, span och piket innan så har jag det och jag har jobbat på securitas ett bra tag nu och jag har tidigare varit polis på denna server. Jag va polis befäl på en annan server för ett bra tag sedan. (jag va befäl å det på en annan server men det va ett tag sedan jag kör ej på den server.)

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Markus Johansson och han har en bror och en syster och två kusiner och jag har ganska många vänner och Markus är en väldig social person. Han är svensk och hans föräldrar också. Namnet kommer från en gammal kompis till mina föräldrar som gick bort i lugncancer för att han har rökt för mycket. Markus gillar att jobba mycket och vill lära sig nya saker men det kan ta en stund ibland det beror på vad det är. Han satsar 110% på alla jobb. och han älskar verkligen att jobba . Markus är en ganska morgonpigg person. Han vill även ha barn men det går inte så bra. Han är väldigt intresserad av bil och ljud. Markus blir 25 år i sommar. Och nu jobbar han på securitas och han brinner för det jobbet och nu vill han jättegärna bli chef eftersom chefen har avgått

Hur ofta kommer du vara inne? svårt att säga på grund av skola men varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka