Ej Antagen Rosenh0lm | Chef-jobb ansökan [Rikspolischef] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosenh0lm

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Polisen

Vad heter du i verkligheten? Markus

Vad är ditt användarnamn på discord? Rosenh0lm

Ange ditt födelsedatum: 20 Januari 2008

När fick du medlemskap på Unive? Början av 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef flera gånger på unive, dock aldrig som RPC, utan endast rpat som chef över Securitas, Marja Lisa och Falck. Där har jag skaffat mig mycket ledarskap kunskap och erfarenhet hur man driver arbetet framåt för en fin utveckling med nöjda, glada och aktiva anställda.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få en poliskår som är sammansatt i ett effektivt och samarbetsvilligt team för att motverka kriminaliteten på Unive. Mina mål kommer vara strikta uppsatta för att få aktiva och kunniga anställda som kan sina grejer och verkligen får den utbildning och kunskap de behöver från mig och ledningen. Våra kollegor ska kunna känna sig välkomna och stolta över den poliskår dem kommer vara en del utav. Jag skall bygga upp en ledning där vi kommer kunna effektivt jobba utifrån med.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Förhoppningsvis ett par timmar ungefär 5-7 dagar i veckan. Beroende på skola, jobb och träning osv.

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep
Outvecklat.
Kan lägga alldeles för lite tid på det. Du underskattar hur stor skillnad det är på t.ex. polisen och Securitas.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka