Accepterad wille.90 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babben

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033279194/

Ditt Hex-ID: 76561199033279194 (dec) 11000013ff4e2da (Hex)

Vad är din discord tagg? elis sjöberg#8183

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte frågade bara en civil som stod helt stilla på vägen och han sa avlägsna jag gjorde det men sen blev jag avstängd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde cross med varandra och sedan ser vi en civilare stå på vägen helt stilla skulle kolla om det var någon i bilen. Han säger avlägsna platsen jag lyssnar och sticker direkt och sedan kör min kompis som inte visste att han inte fick vara där dit och frågade samma sak och sedan blev vi avstängda för sunt förnuft vi gjorde inget fel vi avlägsnade platsen och gjorde som polisen sa men han stänger av oss ändån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig för vi lyssnade på vad han sa och sen blir vi avstängda asså liksom om vi lyssnar så kan han ju inte stänga av oss

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att följa ooc och failrp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att köra fram där från första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra fram till en snut hur som helts och att lyssna mer på vad folk säger till mig även om jag gjorde det nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka