Nekad wille.90 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babben

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? wilhelm göransson

Ange ditt födelsedatum 7 September 2007

Vad heter du på discord? elis#8183

Mellan vilka tider kan du oftast spela? månda-onsda 14:30-21:30
Tisda-Torsda 15:30-21:30
freda 14:30-00:00
lörda 12:00-00:00
sönda 12:00-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2-3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hade väll kollat så ingen hade brutit mot regler så alla kan ha roligt annars hade jag väll spelat mest som vanligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag älskar verkligen denna servern och vill göra den så bra som möjligt. Vill få så många som möjligt att känna att detta är en bra servern och vill att folk sak ta den på allvar så ingen lallar runt eller sådant och förstör för andra. Känner också att vi behöver lite fler server vakter som är aktiva.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hade väll kollat lite så ingen förstör för någon annan eller så ingen är jobbig tex VDM lall sunt förnuft RDM sådana vanliga saker som dom flesta bryter mot. Jag ser väldigt ofta folk förstöra för andra genom mest VDM men kan inte göra något åt det för Staff svarar inte på report och hen kan bara fortsätta vdm:a vilket jag tycker är lite tråkigt då kan jag bara ge en varning istället så att personen fattar att den ska lägga av. Men som sagt hålla lite utskick så inga förstör det roliga för andra.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en kille som tar ansvar för saker och gör mitt jobb och som man kan lite på. Jag vill ha ordning och göra spel/lekar så roligt som möjligt för alla. Jag som sagt gör mitt jobb och kommer inte utnyttja att jag är server vakt och gå runder och kicka någon bara för jag känner för det kommer ta det på högsta allvar och göra så bra ifrån mig som jag bara kan.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få denna servern till en bättre plats för folk att spela utan någon som förstör. jag tycker det är jätte jobbigt att se folk förstöra (Vdm:a RDM:a lall och alla dom sakerna) och att jag sen inte kan göra något åt det för det är inte alltid Staffs kan fixa det genom att jag skickar en report. så då vill jag kunna fixa det själv och kunna kicka dom och ge dom en varning. Det är lite mest det att jag själv vill kunna göra något emot dom som förstör servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Vet inte riktigt tror inte jag har jätte bra koll på det men jag lär mig väldigt snabbt så det tror jag inte är något problem.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är White listad på servern och har varit det i ca 4 veckor.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 5 gånger. 2 av gångerna är felaktiga bans och dom andra 2 är VDM vilket inte heller var riktigt mitt fel för det var en kille som sprang in framför mig så jag råka köra över honom. Sen var det också av lall en gång jag jobbade som reporter innan och skulle filma ett bank rån vilket jag inte visste att man inte fick göra så jag blev avstängd. Tar TH med kniv vid sjukhuset var också en gång vilket var väldigt dumt av mig trodde jag stod i en gränd men tydligen räknades det som sjukhuset men har lärt mig av mina misstag och kommer inte göra om det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej verkligen inte funderar inte ens på det och kommer inte börja göra det heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka