Nekad willado | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willado

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: willado

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag rikspolischef.

Vad heter du IRL? William Adolfsson.

Hur gammal är du? 15år.

Hur många timmar har du på Fivem? ca 500 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycker jag har det som krävs för att jag har varit rikspolischef på andra "städer" och jag är bra på att konversera med annat folk jag är också bra på att hantera stressiga situationer. Jag kan vara sträng när det behövs. Jag hjälper folk om det behövs. Dom kan veta att ifall om dom behöver prata med någon så kan de prata med mig. Dom ska känna sig trygga på sin arbetsplats. Dom ska också tycka att det är kul. Jag tycker också att jag är bra på att rpa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit rikspolischef på andra "städer" jag har också varit polis på andra städer på ganska många städer faktiskt. Jag tycker också att jag kan konversera med andra människor både i tjänst och när jag inte är i tjänst. Sen tycker jag att min rp nivå är bra också. Jag är också bra på att hantera jobbiga situationer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter William Larsson han är 20 år. Han har en ganska normal familj en pappa,en mamma och en lillebror. Lillebrorsan är 17 år och pappan är 40 år och mamman är också 40 år. Hans föräldrar har separerat. Hans pappa var rikspolischef det är därför han också vill bli det. Mamman jobbar med fiber. Han har en bra personlighet han är snäll mot människor men han kan även vara sträng när det behövs. Han vill verkligen bli rikspolischef. Han kan även hantera jobbiga situationer väldigt väl.

Hur ofta kommer du vara inne? Absolut minst 5 timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer spela på eran server. För att den är bra.

Är du bannad på en annan server isåfall varför? Ja för en admin banna mig fel han skulle banna en annan.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst era regler.

Blir lite orolig över kompetensnivån när man ser din ålder, hoppas du bevisar mig fel om du tar en muntlig intervju senare!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Rekryteringsprocessen har avslutats och du fick tyvärr ej positionen. Välkommen åter att söka igen vid nästa tillfälle.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka