Accepterad Wilhelmdinho | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 13 April 2005

Vad heter du på discord? Chen xue#1908

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600 exakt

Hur aktiv kommer du att vara? Chen xue#1908

Vad heter du? chen xue

Hur gammal är du? chen xue är 22 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja kan simma

Varför vill du bli polis? Min far är van polis och efter en lång ledighet efter jag flyttat hit så vill jag fortfarande följa hans fotspår inom rättsväsendet. Jag är lugn metodisk och har egenskapen att prata i konflikthantering istället för att ta fram det som är ämnat att vara andrahandsval som batong,pepparspray. Vill trygga upp staden i tomma gathörn där det känn otryggt i svåra sammanhang där vuxna inte vågar ta sig till offentliga platser rädda för bilister i hög hastighet folk som springer ute på nätterna och bara vill dig ont. Då kommer stig vara serviceminded och dirigera gatorna öka tryggheten och ge en lugn inverkan till befolkningen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? För att jag vill skapa trygg het för andra det är därför jag vill bli polis för jag vill inte att folk som är oskyldiga ska inte behöva vara rädd när det går runt i staden så jag vill skapa trygghet och en annan sak som är viktigt att skapa så min arbetsplats är trygg och att skapa kollegor som går att jobba med

Vad vet du om yrket i helhet? Att poliserna vill skapa trygghet för folket och poliserna vill jobba så effektivts och tryggt som möjligt för att jobba som polis så kan man få farliga jobb så då behövs det mycket bra kollegor och jobba så ingen ska skada sig så poliserna vill jobba effektivts men hålla sig undan skador.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja har mycket erfarenhet ifrån en annan server som heter nätverket så jag vet mycket ifrån polis jobbet inom polis radio pratet vet hur man pratar i en polis radio och så har jag gått smg utbildning och helikopter så jag va väldigt hög upp satt i nätverket så om jag blir polis här så blir det inte så nytt men bara roligare för mer folk mer jobb att göra

Hur är du som person? Chen Xue är en person som tänker utanför boxen när något allvarligt händer för att han tänker på vad som kan bli farligt om man går mot en gärningsman som går och viftar runt med en kniv så kommer Chen på en bra plan som är säker som inte skapar skador mot mina kollegor

Är det något vi bör veta om dig? att Chen Xue är uppvuxen i Hong Kong men kan flyttande svenska

Tillbaka