- Meddelanden
- 129
- Reaction score
- 3
+rep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
+ rep sjukt bra staffVad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm
Ditt discordnamn: Wilhelm_dif#6772
Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff för att jag älskar att hjälpa andra. Jag gillar att jobba hårt och kommer aldrig att ge upp. Jag är inte rädd för att fråga om hjälp och kommer hjälpa folk till 100%. Jag vill också kunna underlätta för mods sr. Mod mm. Jag har varit staff förut och vet hur de funkar. När jag var staff förut var nästan de roligaste som fanns och där vill jag kunna komma tillbaka som Helper. Jag vill utveckla rpn så gott de går så att lallare, moddare eller folk som bryter mot andra regler på servern tex rasism. Jag älskar att kunna utveckla servrar till bättre än vad de redan är jag vill kunna göra unive Rolplay till ett lalla fri server. Jag kommer göra så att unive är en server som många vill spela på när de laddar ner Fivem på sin dator. Jag kommer låta folk få en chans om de gjort lite små saker tex råkat säga något som var ooc eller något liknande ni fattar, de kommer gå vidare till en kick och ifall de forsätter så kommer de bli en högre sak. Jag är inte rädd för något och kan hantera stress väldigt bra. Jag vet hur jag ska jobba för att få servern så bra som möjligt.
Jag hatar även folk som håller på att förnedra tjejer/ kvinnor och de kommer jag se hårt på då det är en ära att så många tjejer spelar på just denna fina server. Så en lite sammanfattning så vill jag hjälpa servern framåt till den bra sidan tex att få bort problemspelare som förstör. Jag vill hjälpa Philip320 så mycket de går.
men jag tycker att ni ska välja mig då jag är riktigt kunnig och brinner för detta och kommer ta detta så seriöst så jag kommer försöka kämpa mig upp till mod eller till och med högre. Jag känner mig alltså som en morgon 14 åring som kan ta detta jobb seriöst! Jag vet att folk kan vara jätte ärga om man blir själv lite stressig har varit med om de förut, jag kommer se till så att de hålls en god ton i support och vet hur jag ska göra. Jag kommer att lyssna på båda parter när jag sitter support och sedan jobba mig efter var de sagt. Bara för en kompis sitter support kommer jag inte special behandla dom utan kommer göra som jag skulle göra på alla. Jag kommer visa mig själv som en förebild då jag kommer sluta allt vad jag har och prioritera staff arbetet först i förstahand. Jag kommer kunna jobba bäst där de är mycket och göra eftersom att jag älskar att hjälpa andra med deras problem. Jag kommer också hänvisa folk till en anmälan samt att jag kommer läsa banöverklagningar osv. Jag vill få Unive att vara så felfritt som möjligt med så lite regelbrott som möjligt. Det jag kommer börja med är inte att banna direkt när jag se någon lalla. Först så kommer jag skriva en /m till personen och säga åt personen att bete sig och om han då fortfarande trotsar och fortsätter så kommer jag förnst då banna persnonen. Jag tar även jobbet på allvar och seriöst. Är även väldigt snabb i PM. Jag gjorde ett stort fel förra gången och de ska aldrig ske igen. Jag vill komma tbx till staff teamet då de är som en familj
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Tisdagar 13:40 - 16:40 - 19:00 - 23:30
Onsdagar 15:30 - 00:00
Torsdagar 08:00- 10:00- 15:40- 00:30
Fredag 13:30- 01:00+
Lördag 09:00 01:00+
Söndagar 09:00 - 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 9 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har väldigt mycket erfarenheter då jag både varit mod och helper. vet mycket hur man löser ärenden som gäng uppköp, inläggning av ped och import, säljer ut importer från inquisitor, löser i dokument och gör så att allt kommer in som personen donerade för utan något problem. Då jag var don ansvarig i ca 1 månad om inte lite mer. Här kmr några kommandon
/posv1 [Kopierar Coords
/coords [Kollar koordinater]
/noclip [man går in i noclip]
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig] [Mods+]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/spec [kommer in i spec menyn]
/spec off [man sluttar speca]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/clearchatforall [man tar bort allt som har skrivits i chatten]
/skin (id) [ger någon skin]
/spawnped (spawnnamn) [spawnar en ped]
/v (spawnnamn) [spawnar in en bil]
/givemoney (id) (kontanter bank svarta)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej![]()
+ rep riktigt bra staff han var. Han förtjänar en till chansVad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm
Ditt discordnamn: Wilhelm_dif#6772
Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff för att jag älskar att hjälpa andra. Jag gillar att jobba hårt och kommer aldrig att ge upp. Jag är inte rädd för att fråga om hjälp och kommer hjälpa folk till 100%. Jag vill också kunna underlätta för mods sr. Mod mm. Jag har varit staff förut och vet hur de funkar. När jag var staff förut var nästan de roligaste som fanns och där vill jag kunna komma tillbaka som Helper. Jag vill utveckla rpn så gott de går så att lallare, moddare eller folk som bryter mot andra regler på servern tex rasism. Jag älskar att kunna utveckla servrar till bättre än vad de redan är jag vill kunna göra unive Rolplay till ett lalla fri server. Jag kommer göra så att unive är en server som många vill spela på när de laddar ner Fivem på sin dator. Jag kommer låta folk få en chans om de gjort lite små saker tex råkat säga något som var ooc eller något liknande ni fattar, de kommer gå vidare till en kick och ifall de forsätter så kommer de bli en högre sak. Jag är inte rädd för något och kan hantera stress väldigt bra. Jag vet hur jag ska jobba för att få servern så bra som möjligt.
Jag hatar även folk som håller på att förnedra tjejer/ kvinnor och de kommer jag se hårt på då det är en ära att så många tjejer spelar på just denna fina server. Så en lite sammanfattning så vill jag hjälpa servern framåt till den bra sidan tex att få bort problemspelare som förstör. Jag vill hjälpa Philip320 så mycket de går.
men jag tycker att ni ska välja mig då jag är riktigt kunnig och brinner för detta och kommer ta detta så seriöst så jag kommer försöka kämpa mig upp till mod eller till och med högre. Jag känner mig alltså som en morgon 14 åring som kan ta detta jobb seriöst! Jag vet att folk kan vara jätte ärga om man blir själv lite stressig har varit med om de förut, jag kommer se till så att de hålls en god ton i support och vet hur jag ska göra. Jag kommer att lyssna på båda parter när jag sitter support och sedan jobba mig efter var de sagt. Bara för en kompis sitter support kommer jag inte special behandla dom utan kommer göra som jag skulle göra på alla. Jag kommer visa mig själv som en förebild då jag kommer sluta allt vad jag har och prioritera staff arbetet först i förstahand. Jag kommer kunna jobba bäst där de är mycket och göra eftersom att jag älskar att hjälpa andra med deras problem. Jag kommer också hänvisa folk till en anmälan samt att jag kommer läsa banöverklagningar osv. Jag vill få Unive att vara så felfritt som möjligt med så lite regelbrott som möjligt. Det jag kommer börja med är inte att banna direkt när jag se någon lalla. Först så kommer jag skriva en /m till personen och säga åt personen att bete sig och om han då fortfarande trotsar och fortsätter så kommer jag förnst då banna persnonen. Jag tar även jobbet på allvar och seriöst. Är även väldigt snabb i PM. Jag gjorde ett stort fel förra gången och de ska aldrig ske igen. Jag vill komma tbx till staff teamet då de är som en familj
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Tisdagar 13:40 - 16:40 - 19:00 - 23:30
Onsdagar 15:30 - 00:00
Torsdagar 08:00- 10:00- 15:40- 00:30
Fredag 13:30- 01:00+
Lördag 09:00 01:00+
Söndagar 09:00 - 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 9 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har väldigt mycket erfarenheter då jag både varit mod och helper. vet mycket hur man löser ärenden som gäng uppköp, inläggning av ped och import, säljer ut importer från inquisitor, löser i dokument och gör så att allt kommer in som personen donerade för utan något problem. Då jag var don ansvarig i ca 1 månad om inte lite mer. Här kmr några kommandon
/posv1 [Kopierar Coords
/coords [Kollar koordinater]
/noclip [man går in i noclip]
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig] [Mods+]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/spec [kommer in i spec menyn]
/spec off [man sluttar speca]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/clearchatforall [man tar bort allt som har skrivits i chatten]
/skin (id) [ger någon skin]
/spawnped (spawnnamn) [spawnar en ped]
/v (spawnnamn) [spawnar in en bil]
/givemoney (id) (kontanter bank svarta)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej![]()