Accepterad wilhelm | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svenne

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
13
Användarnamn: wilhelm

Vad är din steam profil länk? wilhelm

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wilhem#6821

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2006

Berätta om din karaktär. jag heter Svenne Banan är 30 år. när jag var liten lämnade pappa så det var bara jag och mamma i ett litet hus på byggden. Jag var också väldigt intresserad av cross men hade inte råd att köra. Jag hjälpte oftast min bästa vän Liam på crossbanan som hans mekaniker och coach. Det gjorde så att jag blev väldigt bra på att meka. Jag hjälpte också mamma väldigt mycket med bilen. När jag var 18 år fick jag en anställning på en bilverkstad där jag snabbt blev omtyckt.
Mamma hade inte så stora kunskaper vad det gällde matlagning, så i väldigt ung ålder tog jag saken i egna händer och började laga maten hemma istället. Jag tyckte matlagning var extremt roligt så jag sysslar med det än idag.
Allt detta ledde till att när jag sen blev stor började jag gilla bilar och mat.
jag har två bilar jag älskar att skruva på och en cross jag brukar stunta med.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en ny spelare på servern och tycker den är väldigt bra och rolig rp. jag är väldigt aktiv på servern och tycker att det skulle bli mycket roligare och mer realistiskt om jag kunde skaffa ett WL-jobb.
Hade även vart trevligt att komma åt chatter osv i dc

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan skaffa jobb vilket kommer leda till at det blir roligare och bättre rp från min sida. Hur många timmar har du på FiveM? 35timmar Hur hittade du Multistaden? massor utav mina kompisar spelade på den så det sluta med att jag skaffa five-m och börja köra multistaden

Hur många timmar har du på FiveM? 55

Hur hittade du Multistaden? Massor utav mina vänner körde multistaden och jag hade inget och göra och tyckte det lät kul detta resultera i att jag skaffa five-m och börja köra multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 2 ggr här
ooc och fearRP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka