Accepterad Kawapollo | Medlem ansökning [mohabu1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kawapollo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Kawapollo

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wilhelm Waldmann, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Pragmatisk, Ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Wilhelm kommer från en strikt uppväxt med kalla föräldrar, han växte upp som ett ensam barn vilket ledde till att hans sociala liv är inte så välutvecklat. Wilhelm planerar på att utmana sig själv genom att söka jobb som kräver social interaktion vilket kommer troligtvis få honom att växa som person och nog komma ut ur sitt stela skal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att följa min karaktär i fullt rollspel oavsett sitaution. Jag lär agera professionellt och med konsekvens tänk. Jag kommer ha i bak tanke att alla personer jag kommer stöta på är ute efter roliga scenarior och minnensfulla RP stunder. Det är spel där det finns vinnare eller förlorare är mitt mindset jag tar med mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det går ut på att man följer rollspelet så realistiskt som det går. Är det en man som agerar skadad och jag springer fram till honom i tro att jag ska hjälpa honom och det leder till att jag blir rånad. Då blir det bara mer intressant att jag struntar i att jag förlorar grejer. Vi får vara med om en intressant möjlighet till att se hur denna plottwist agerar ut.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tror inte att jag har brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR new life rule. (Dör du i ett scenario, då kan du inte bara springa tillbaka till platsen där du dog för att ta ut hämnd eller att hämta förlorade resurser. Du börjar på nytt för att hålla det till Rollspel). META gaming, är när man tar sig nytta av OOC information t.ex kommunikation via discord med andra spelare för att få information som ger en ett övertag i rollspelet som din karaktär skulle annars inte ha. (För att förhindra orättvisst övertag)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och har ett fast konsekvenstänk. Dessutom är jag alltid öppen till att lära mig vad som!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka