Nekad Wilgoat | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilgoat

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198381213487/

Ditt Hex-ID: 11000011917272f

Vad är din discord tagg? kotl1

Vem var det som bannade dig? Derpy face

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig för att jag c-logga mitt under ett importbyte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick fram till en grabb och frågade om han ville byta en bil som jag hade hittat. Jag är rätt ny till servern så jag trodde att detta skulle fungera. Sedan när vi skrev under så gick det inte att skriva över bilen som jag hade hittat vilket jag trodde att det skulle göra. Då fick jag helt ärligt lite panik och gjorde det dumma valet att lämna servern. Eftersom detta var någon dag sedan kommer jag inte ihåg dem exakta detaljerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var jag som gjorde fel till 100%. Jag förstår nu att man inte kan byta vilken bil som helst och självklart är bannen rättfärdigad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min brorsa spelade innan och jag såg att det var 2 tidigare bans men jag vet inte varför exakt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stanna kvar på servern och helt enkelt bytat tillbaka hans bil. Detta hade aldrig hänt om jag hade gjort vilket jag inser nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självfallet. Jag insåg direkt när jag såg bannen vad jag gjorde för fel och jag ångrar det djupt i och med att jag förstörde en annan spelares spelupplevelse på servern. Om ni unbannar mig kommer jag noga läsa på vad som får och går att göras innan jag sätter min fot på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka