Accepterad Wikkk | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wikkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198170540573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiktor

Vad är ditt discord namn? Wikkk#0491

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Andersson. Han är ca 35 år gammal. Som person så är han glad, han blir sällan arg, han är inte så rolig, han är omtänksam och humoristisk. Han är intresserad av bilar, sjukvården och så är han väldigt kunnig inom flygplan. Han gillar att vara i naturen för då kan han slappna av, han gillar att hålla på med bilar, hjälpa till i samhället, vara med vänner och festa. Hans föräldrar hade ganska mycket pengar när Fredrik var liten så han fick det han ville. När hans föräldrar dog grävde han ner alla pengar. Han sparade lite pengar så att han kunde starta ett nytt liv. Han ville känna hur det var att leva med inte så mycket pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag är bra på att RPa. När jag RPar så prioriterar jag det. Jag är ute efter att skapa bra och roliga scenarion och jag är inte ute efter så mycket pengar. Jag har spelat på många andra servrar så jag är kunnig inom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och seriös RP och en hög RP nivå men även en unik karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder kanske att man inte alltid behöver vinna ett scenario. Man man ska ändå kunna ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt på Twitch och yt men även i FiveM flödet.

Tillbaka