Antagen wigii | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Persson

Ditt discordnamn: Wigii07

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli helper för att jag kommer vara där för att hjälpa till inom servern och ge de som behöver hjälp hjälp. Jag kommer försöka få ordning och reda på rpn så gott jag kan för att få den bästa nivån. Jag har även rpat på denna server sen slutet på 2020 så vet hur rpn är uppbyggd på denna server och kan därför ta professionella beslut. Jag kommer vara väldigt aktiv och specca så mycket jag kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu den senaste tiden när jag har rpat har jag märk mycket FairRp inom det kriminella och fusk som aimbot, Där är ju också regelbrott som lall och powergaming som förekommer rätt ofta. Röstreglen bryts mycket också

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man får jobba i grupp, specca mycket scenarion och vara snabb på reports för att just hitta dom som bryter mot exempelvis dessa reglerna jag nämnde ovan.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du agerar på ett professionellt sätt genom att man inte är oseriös i sitt arbete både ingame och i support dom man är ett ansikte för Unive och representerar servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte rpa lika mycket då jag vet att ni kräver att man prioriterar staff arbete för att få stanna kvar och bli upphöjd. Men jag kommer såklart prioritera mitt privatliv om något viktigt händer, Ifall jag inte skulle vara hemma så kommer jag ändå finnas i discord på mobilen om det skulle va nått viktigt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med i dcn 3 februari 2024 men det var efter en felaktig permaban, Annars gick jag med i slutet av 2020. Jag har 1657 timmar på FiveM och allt är på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var helper eller support 2021 nån gång minns inte om jag hann bli mod eller inte. Sen har jag varit medlemskaps ansvarig minst 2 gånger har jag för mig. Så jag har koll på commands, logs osv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb ansvarig och typ servervakt, tror inte jag hade tyckt det är en jätte rolig uppgift för mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka