Accepterad wiggostrom | Ban överklagan (Savage)

• Trådskapare Trådskapare wiggostrom
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

wiggostrom

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gitanabavi/wiggostrom

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/wiggostrom

Vad är din discord tagg? wiggo123#9037

Vem var det som bannade dig? savage

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag visitera en död kropp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid nakenstaden i bergen jag och min kompis så såg vi en kropp nere där då vi åkte dit. och kollade jag igenom hans kropp men tog ingenting, jag visste inte att man inte fick kolla kroppar så för har inte sätt att det stod det nånstans och jag skulle hjälpa killen för han behövde hjälp tänkte inte ta något skulle bara hjälpa han men sen blev jag bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker jag gjorde lite fel för visste inte att man fick kolla igenom kroppen men tog inget jag skulle hjälpa han egentligen, men jag har inte heller sätt nånstans att man inte får göra så jag tycker istället jag skulle få en varning iallafall. så jag tycker det var lite felaktigt ochså och jag skulle hjälpa killen jag var inte ute efter nåt bråk så jag tog inga grejer men när jag skulle hjälpa han blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla mina bans så hade dom gjort fel när jag fick dom så blev avbannad alla gånger och en gång glömde jag täcka över mina ben så det var onsynliga och det var ju ett misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sökt igenom kroppen men visste ju inte det för har inte sett att man inte får göra det nånstans men jag tönkte ju inte ta nåt heller skulle kolla om han kanske hade på sig nåt vapen om han skulle råna oss efter vi hjälpt han. och nu vet jag att man inte får göra så till nästa gång så det är bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får visitera nåns kropp och det ska absolut inte hända igen det lovar jag. nu har jag det i åtanke.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka