Nekad Wiggen 28 | Ban Överklagan [L]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggen 28

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974519802/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c7449fa

Vad är din discord tagg? W13

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, kommer inte ihåg varför hon banna mej. Det var för ca 1 år sedan. Hon banna mig perma för lall och jag ber om ursäkt, som sagt jag kommer inte ihåg vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom inte ihåg vad som hände, unive var första servern jag spela på så jag kunde inte riktigt reglerna då. Jag förstod inte vart man kunde läsa de heller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag blev perma bannad för lall. Jag tycker jag borde få en ny chans 1 år senare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ooc en gång innan och det var första gången jag gick in på servern. Nu har jag lärt mig vad det betyder och kommer inte gö om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, kom inte ihåg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte lalla antar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka