Accepterad .28 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
564
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: 11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? realsickan

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-21 234344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte valde att ta upp mina händer när dom riktade på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne. Jag körde runt med mina vänner. Sen kommer folk och shoot on sightar och har jävla osocial rp https://medal.tv/games/gta-v/clips/jVDH6HIWNhLYpl1Q7?invite=cr-MSxxVlQsMjgxMTY3NjQ . Dom hoppar ut utan att säga något alls och börjar skjuta jag ställer mig upp o börjar skjuta. Jag hade vapen i handen så jag trodde att det var okej. Dessutom var dom en distans ifrån mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de inte räknas som grov fear rp. För de första var dom skit osociala och började skjuta från ingenstans (t.om bubblegum tycker så) . Egentligen när man går in i bilen ska dörren stängas. Så när dom åkte så träffades jag på dörren. De räknas lite som en bugg. en annan anledning är att de inte är "grov" fear rp är för att jag hade ju fortfarande vapen i handen Jag drog inte fram den o började skjuta. Jag tycker ni borde antigen sänka eller ta bort bannen pga de. Sedan har de varit så att en gång så hände de mig också att någon gjorde samma sak mot mig då och inget hände med dom. Kan visa bevis

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tänkt på. Sagt till mig själv är det värt det. I detta fallet är de inte de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit istället tagit upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kanske ta upp händerna oavsett om du har vapen i handen eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
Och sedan så ser man att den lila bilen "körde" på mig därför fick dom chansen att kidnappa annars skulle jag ha skjutit.
Sista grej ville bara klargöra att jag är den som ramlar. Jag är inte den som är i den bilen som attackerade den lila bilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka