Accepterad Wigge67 | Ban Överklagan [Svealand]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Everum1o!

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076272/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae96830

Vad är din discord tagg? Wigge67

Vem var det som bannade dig? Svealand

Bild på banmeddelande: ban1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo han valde att banna mig för jag skulle bli rånad av 2 grabbar med min polare som skulle sälja vapen åt en grabb på black market men då hoppar dem ut och riktar på oss då väljer jag att hoppa ut och skjuta för dem riktade inte på mig utan dem höll bara koll på min polare så tyckte jag kunde skjuta vilket jag verkligen inte borde gjort för jag värnade inte om hans liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo de va så att min polare och jag skulle sälja hans vapen från black market i röda garaget då möter vi upp med han som ska köpa och då hör jag min polare som sitter bak med köparen sen så snackar vi ett tag min polare hoppar in i min bil sen helt plöstligt så hoppar dem ut och riktar då hoppar min polare ut först jag sitter fast i bilen sen så hoppar jag ut för jag ser dem riktar bara på han och sen skjuter dem sen kör vi bort men de va dumt av mig att hoppa ut och skjuta för jag tänker verkligen inte på min polares liv han hade kunnat dödt och de skulle varit super tragiskt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte direkt då jag inte värnade om min polares liv eller mitt för den delen samt jag gjorde fear rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag men de är mest för små saker men typ som min senaste de va brist på social rp den har jag verkligen lärt mig ifrån och jag har pratat mer med folk istället för att hoppa ut direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hoppat ut hållt händerna upp i luften och pratat ut med dem istället för att skjuta och kunnat fått min polare dödad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag gjort kommer ej ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka