Accepterad wigge | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin1

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/wigge/

Ditt Hex-ID: steam:1100001442176b9

Vad är din discord tagg? wigge__

Vem var det som bannade dig? Troyy3

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att göra en emote när jag skulle backa mot några som stod i en gränd som jag hadde riktat mot för att vi har krig med dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag riktade på vårat krig de åkte från jag rikta igen sköt däck vi jaga de mer runt vid banken fram och tillbaka sedan så åkte de in i en gränd och börja springa runt och gå upp på tak, Då tänkte vi hålla de men det tog lång tid så då tänkte jag backa in mot de så de visa vart de var så en kunde försöka kidnappa de och när jag skulle backa in tog jag en allderles för snabb handling att emota istället för att hålla x och ducka vanligt som var dumt sedan så fick vi inget bra läge att ta de så vi drog jag åkte till rondellen sedan ringde min polare som var med och träffades upp med han sedan kanske jag gjorde något mer men minns ej

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel det var väldigt dumt att ta sådanna hastiga beslut som blev dumt. Detta är helt mitt fel fattar också att Motparten blir less för att man scenariot inte blir fair och då lite tråkigt då det blir som man inte spelar för båda parterna. Detta är jag väldigt ledsen för för det förstorde scenariot endast för jag tog hastigt beslut och valde att emota.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för vdm och har lärt mig att hålla avstånd att köra för fort och inte andvända bilen på ett sätt som ger fördel, Shoot on sight brist på social rp tyckte denna var till viss del felaktig då staffen inte såg hela scenariot men de jag lärt mig av de är att dels tänka på att skjuta är sista utväg och att klippa i scenarion så att staffsen inte ser den dåliga sidan av det sedan kommer jag inte ihåg mer bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat skitit i att backa mot de och bara dragigt hadde kunnat duckat vanligt istället för att emota eller bara väntat tills de peaka och försökt kidnappa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte andvända emots till min fördel för det blir tråkigt för motparten att tänka innan jag gör dåliga beslut så det inte blir fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka