Nekad wigge | Ban Överklagan [troyy3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin1

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/wigge/

Ditt Hex-ID: steam:1100001442176b9

Vad är din discord tagg? wigge__

Vem var det som bannade dig? Troyy3

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag emota i en skottlossning istället för att hålla x och ducka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag baka mot de jag rikdade mot och då valde jag att andvända mig av en emot som var väldigt dumt för att slippa hålla x och då råka krocka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag skulle inte andvänt denna emote för att inte bli träffad och dö utan istället kanske dragigt eller duckat vanligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm att hålla avstånd shoot on brist på social rp rpar mycket mer socialt och inte skjuter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag hadde duckat och inte andvänt mig av emoten som gjorde att jag slapp hålla x

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka på om det blir fel i scenariot och att det blir att jag bara spelar för egen vinning, Och tänk efter och inte tagit förhastade beslut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka