Nekad wigge | Ban Överklagan [boten, troyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin1

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/wigge/

Ditt Hex-ID: steam:1100001442176b9

Vad är din discord tagg? wigge__

Vem var det som bannade dig? Troyy3

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag andvände en emote istället för att ducka när jag var skjuten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Några jag rikta på försökte fly köra in i en gränd jag baka mot den de skjöt och då körde jag fram ut ur gränden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den är fel då det inte ens förändra scenariot att jag gjorde en emot istället för att ducka bara att jag slapp hålla x hela tiden och dels att klippet jag fick sitter staffen som klippa i discord samtal med han jag skjuter mot alltså flamingo så de sitter i samma samtal han som specca mig och han jag skjöt mot tycker detta är väldigt lågt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm hålla avstånd brist på social rp Pratar mer ut saker och skjuta i sista utväg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte emotat och bara duckat istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ducka istället för att göra emote

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka