Widaxu
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198167455834/
Ditt Hex-ID: 11000010c59785a
Vad är din discord tagg? Widaxu#6781
Vem var det som bannade dig? Bengan
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
BanID: ygplkf
Anledning: Sunt förnuft + grov powergaming + grov VDM
Går ut om: 4 dagar 23 timmar 10 minuter
Placerad av: !Bengan
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vart påkörd av en bil som gjorde att jag flög iväg (ca 100m), kanske pga nåt pluggin som autobannar vid flygning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde bil (gruvarbetar bilen) kom en bil bakifrån som körde på mig, bilen flög ca 100 meter, när jag landa så var bilen trasig. jag gick tillbaka till personerna som körde på mig, 1 min efter så vart jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var en felaktig ban. inget som hände rör vid nån av reglerna dock dom som körde på mig använde sitt fordon som vapen (VDM) och Powergaming, som jag istället vart bannad för.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vad jag vet.
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes
Ditt Hex-ID: 11000010c59785a
Vad är din discord tagg? Widaxu#6781
Vem var det som bannade dig? Bengan
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
BanID: ygplkf
Anledning: Sunt förnuft + grov powergaming + grov VDM
Går ut om: 4 dagar 23 timmar 10 minuter
Placerad av: !Bengan
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vart påkörd av en bil som gjorde att jag flög iväg (ca 100m), kanske pga nåt pluggin som autobannar vid flygning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde bil (gruvarbetar bilen) kom en bil bakifrån som körde på mig, bilen flög ca 100 meter, när jag landa så var bilen trasig. jag gick tillbaka till personerna som körde på mig, 1 min efter så vart jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var en felaktig ban. inget som hände rör vid nån av reglerna dock dom som körde på mig använde sitt fordon som vapen (VDM) och Powergaming, som jag istället vart bannad för.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vad jag vet.
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes
Senast ändrad: