Nekad WICTOR1111 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WICTOR1111

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wictor rahim

Vad är ditt discord namn? marrelarre#9287

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ZAKI, ZAKI som ung var extremt social och kände alla vid det området han bodde vid. ZAKI har aldrig gillat sportbilar redan som ung sluta han gilla dom han gillade rosa bilar istället, och zaki fick en rosa bil han tyckte om den extremt mycket. Han fortsatte ha intresse i rosa bilar ett bra tag. zaki är väldigt omtänksam och driven som person, han vill jobba som polis eller något som har med världen och göra. Han kan allt om polisen, han brukar chilla vid torget och kolla runt på bilar. Det är det zaki gör! Men när zaki blev äldre ville han tjäna mer pengar än normala folk, det var zakis idé. zaki fortsatte leva som en normal människa, tillslut så tog han kontakt och kom in i arbetsförmedlingen. Han började göra mycket saker som poliser gör, han gick med i ett grupp som började hålla på mycket med viktiga saker och där har zaki på börjat sitt vuxen liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med att vara en seriös RP spelare som följer regler men även att rapportera buggar och övriga fel som hittas. Hitta ett intressant jobb och vara så aktiv det bara går. och Jag kommer bidra med roliga scenarion som även är seriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka