Accepterad wictoor1 | Ban Överklagan [MAINOVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoor1

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? wictoorr#0060

Vem var det som bannade dig? Main Ovve

Bild på banmeddelande: image (18).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det ser lalligt ut när massa folk går runt o emotar konstiga saker drf valde han att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va ute och körde med mina 2 kollegor sen så kom vi till det huset och dom sa kom in vi ska ha fest och då så gick vi in i doms hus och sen kom lite musik o sen gick vi ut igen för dom sa att vi inte fick va där mer men sen kom en av doms grabb ut till oss och började spamma såna delare request emotes som man kan godkänna på y men ja han gjorde massa sånna till alla och då så buggades allting så alla började göra emotes

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från mig själv tycker jag den är felaktig så jag verken skickade emote request eller godkände nån emote han skickade till mig så jag bara va där men efter som det buggas så började min gubbe göra emotes ändå för alla andra godkände dom emotesen men a

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många gånger kommer knappt ihåg då jag kört här mer än 2,5år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara gått där ifrån så hade inget av detta hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att om man ser en grupp av lallare så ska man gå från dem o inte stanna kvar för då kommer man sannoligt bli bannad för lall vilket jag blev nu då i detta tillfälle

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka