Nekad wictoor1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoor1

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? wictoor

Vem var det som bannade dig? Anticheat/Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:

1722967867524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För jag var inne på servern med en moddad fil som anticheatet upptäckte så jag blev bannad utav det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på unive och hade nån soft aim eller aimbot och sen så skulle jag ladda om mitt vapen och sen råkade jag sikta med vapnet sen blev ja bannad samt så använde jag inte modded på någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel och jag vet om vad jag gjorde som var fel och jag står för det jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, kommer inte ihåg för det va ett bra tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kunde tagit bort aimbot från fivem filerna och inte fuskat helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte fuska/ha moddade filer. Detta kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag förstår att det jag gjorde va väldigt fel och kan lova dig att inget liknande kommer ske igen samt jag kommer bete mig hädanefter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka