Accepterad Wictooo | Whitelist ansökning [Dippen]

• Trådskapare Trådskapare Wictooo
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

Wictooo

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000013bf87302

Vad är ditt discord namn? Wictooo#1605

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. han är 25 år gammal och heter han Wictor Lindgren och hans intressen är att vara med vänner och köra bilar och spela och han har spelat mycket när han var liten också så han gillar mycket spel. Han är omtänksam och snäll mot andra och han hjälper andra folk när dom behöver hjälp. Han blir inte så arg så lätt med han kan bli arg om det är någon som är störig och jobbig men annars så är han inte så arg och han är mest glad. Han hade en jobbig backrund som liten, för när han var 7 år så lämnade hans pappa han och dom tappade kontakt och hans mamma var ensam med han och sen efter några år så hittade hans mamma en kille och sen gifte dom sig och nu så är dom fortfarande gifta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill testa något nytt istället för att vara en normal person utan whitelist och jag tror det kommer vara kul för att man kommer kunna få jobb och sen kan det utvecklas mer och ja.

VDM = När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet oavsett senario.
RDM = När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.
COPBAIT = När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig. COMBAT LOGGING = När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario.
FEARRP = Du ska värna om ditt liv dvs att om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rpa rädd.
POWERGAMING = När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att bli större än alla andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna hjälpa folk och kunna få jobb och det är intressant att testa något nytt och det kommer vara kul att spela som whitelist. Och jag vill kunna lära mig att roleplaya bättre

Hur hittade du Multistaden? av mina vänner för dom sa så här ''du måste testa spela på denna servern den är skitbra'' och sen testade jag och sen tycket jag det var kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill lära mig att hantera olika scenarion och bli ännu bättre på att roleplaya. Jag vill vara en person som folk frågar när de behöver hjälp och vill välkomna nya spelare så de blir motiverade att fortsätta och tycka att multisatden är en bra rp server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar just nu bara på denna servern för den är så bra :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka