Accepterad En galen svenne | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? svennensomargalen

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Nilsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, smart och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter peter nilsson och han har haft en väldig svår uppväxt då hans pappa slog han mycket när han va liten. Peter villa alla människors bästa han är en bra människa och vill hjälpa all människor om det har hänt något eller om dem som sagt behöver hjälp med något. Men han har en mitt punkt i det hela och det är att han vill komma in på ett lämpligt yrke men han vill bli mekaniker då han meka mycket med hans pappas bli så att hans pappa blev arg på han och sen slog han Peter flera gånger i magen när han fick ta på han. Men han va en jävel på att meka med bilar som sagt och han vill som 18åring jobba som en F1 mekaniker men det blev aldrig av han hade mycket drömmar men när han väl kom in på en högskola då han gick bygg i Malmös högskola. han gick ut godkänd i allt och han fick då efter 3år reda på att hans mamma hade gått bort för 3 dagar sen men han hade ingen kontakt med sin mamma då hon hade börjat ett nytt liv och sen så åkte pappan och peter in till sjukhuset för att ta ett sista förväll av mamma men det va då pappan insåg att allt han har gjort mott peter har varit så dumt gjort. Så han valde att köpa 2 biljetter till F1 då Hamilton, Verstappen körde race mott varandra men det va hela hans lön i 5 månader men sen när jag blev 24år gammal flyta jag och sökte jobb men har inte haft något jobb sen dess sen nu när peter är 33år gammal så ska han försöka jobba extra hårdare för att komma in på ett jobb. I framtids planer har han att bli kriminell då han har haft en väldigt svår uppväxt då han har blitt slagen av sin pappa och liknande och sen hans vänner gick också den kriminella vägen och starta upp gäng vid 20 års åldern och nu börjar peter och bli indragen i det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidrag med bra rpa samt roliga scenario och göra så det blir roligt för alla som är med i scenario och sen är jag ganska erfaren inom rpa då jag har kört det i ungefär 4 år nu så jag kommer kunna bidra med bra rpa till unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man tänker bara på sin egna vinst i ett scenario och inte motpartens och det är ett mycket tråkigt och mycket fel för ett scenario ska vara roligt för både motparten och sitt egna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna och blitt bannad men det va mest när jag va ny till rp då jag inte riktig visste vad jag skulle göra och jag lärde mig efter dem gånger jag blev bannad jag blev bättre på att rpa efter ett tag som sagt och sen har jag inte blitt bannad så många andra gånger kommer inte riktigt ihåg vad som hände eftersom det va mer en ett år sen jag rpa sist nästan. tror jag blev bannad nån gång för att jag råka köra lite för snabbt utanför polis huset typ i 2-3 dagar sen nån annan gång emn komemr ej ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming det är t.ex. om jag är i en skottlossning och jag t.ex. tar info från dc eller kanske till och med pratar med nån i dc samtidigt men det är iaf om jag tar info från ooc alltså dc t.ex. sen har vi RDM och det t.ex. att jag dödar någon utan anledning och sen VDM och det är när jag använder t.ex. min bil som et vapen sen har vi

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka