Nekad wicccity | Beslut Överklagan [razzw_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.rurre

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Ditt discord namn: .rurre

Ditt Hex-ID: 11000016e49c72b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen test medlem + krim + ban i 7 dagar.

Vem/vilka tog beslutet? Razz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag tydligen "fearrpa"

Hur är beslutet felaktigt? Skulle inte klassa scenariot som rätt eller felaktigt. Kan börja från början, då jag och min polare åkte på prio till hamnen och då kommer kartellen i 2 bilar och jagar oss. Och efter det så hoppar min polare ut och börjar skjuta mot de, och sedan blir han benad, och jag hoppar ut för att skydda honoml, men då så blir jag benad också, och min kompis dör, och det kommer 2 personer till mig, (men den ena personen med kort ped var runt 10 meter bort och han andra som sa åt mig att ta upp händerna riktade ej på mig och han kollade ens aldrig på mig som man ser på klippet, och när jag ställer mig upp så börjar jag skjuta för att min allians kom för att hjälpa till och de blir distraherade och börjar fokusera på de, och då så springer kortis peden iväg och han andra kollar inte ens på mig och han riktar ej, (och han sa aldrig till mig att ta ned vapnet) och när jag då får chans, också för att hjälpa min allians så skjuter jag de båda och blir benad igen och då så torskar jag. sen efter det blir jag tillkallad till sup och blir bannad och allt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...d863859729522ddee7f6ead27a766e0aa1313e091f8c&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka