Nekad who....david | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

david.

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eman

Ditt discordnamn: David.#4237

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? För att jag känner till att jag kan vara en bra staff inom staffteamet och förbättra servern. Jag kommer bidra med allt. Jag kommer vara aktiv varje dag och se till att hålla rpn på server väldigt bra och att de inte finns några lallare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns några som inte följer reglerna och lallar och det vill jag ändra på gärna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska kontakta andra staffs och se till att det blir fixat som snabbt som möjligt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag ska ta detta rollet som seriöst som möjligt för detta rollen är något som man måste ta faktiskt bra hand om och man ska inte ha ba rollen för att gå runt och banna folk och leka sig stor bara för att man är staff utan att man ska se till att allt funkar som det ska egentligen på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 8 timmar varje dag. Och några gånger 12 timmar på helger och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat unive snart i 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Är Servervakt just nu så vet inte om det räknas direkt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba vart som helst.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka