Inaktuell I33E. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I33E.

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Davidson

Ditt discordnamn: 74nb

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag är en fram driven person som gillar få ordning o reda på saker och jag känner att staff rollen hade varit perfekt för den jag är och karaktären jag har jag ser fram emot för och bli staff och visa vad jag kan gå för och hur mycket jag kan göra som staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt funkar bra på unive men kanske lite mindre bra när det gäller krim rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sammaarbeta och lösa problemet på ett fint sätt till exempel banna dem som gör fel direkt och visa att man är hård när det gäller unives regeler

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätte viktigt att agera professionellt för att visa den bra sidan av unive man ska absolut inte lalla runt som en staff eller visa att man inte bryr sig om server servern ska vara viktig för dig som staff och du ska ta hand om den och se till så att alla sköter sig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja det är så att jag går på gymmnasiet och jobbar ibalnd men jag har tid varje dag o lägga på staff arbetet i några timmar och helger så brukar jag sitta hemma eftersom det är kallt ute så sitter jag hemma på datorn hela dagen och det hade hjälpt mycket om jag hade varit staff för då hade jag varit aktiv jätte mycket under helgerna och är ochså aktiv under vardagar men inte mellan 08:00 till 15:00 för då jobbar jag eller så är jag i skolan

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sen 2022 sommaren men har haft flera konton har har varit bannad en del men just nu har jag spelat ganska länge utan o vara bannad

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit SR.Mod på ortenwave roleplay när dem hade många spelare men sen så kände jag att jag måste betyda server till unive för här är det mycket bättre rp än andra servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd till alla utmaningar och jag ser verkligen emot detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka