Wezz112 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Wezz112

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hamoo

Ditt discordnamn: Makavelli

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 1997

Varför ska just du bli staff? jag e gangska aktiv från morgon till sent på natten jag skulle kunna göra skillnad och ge mycket hjälp som andra inte har haft tid med och jag vill testa på nått nytt så vore kul

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att dom som spelar inte sköter sig elle lyssnar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska hålla koll på dom som förstör och skicka dom långt åt skogen

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man måste agera professionellt det är viktigt för unives rykte vi måste hålla kvalitet högt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kan fotfarande rp:a men samtidigt så kan jag va aktiv några timmar på morgonen dagen och natten och mitt privata liv skadas inte av de

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sen 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka