Inaktuell WEXY | Polismyndigheten Ansökan [Ferry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WEXY

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 December 2012

Vad heter du på discord? WEXY#4904

Är du medlem? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har spelat 66 timar på fiveM och tyckt att det har varit roligt.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara aktiv så mycket som jag kan och använda karaktär så mycket som jag kan och inte bryta mot lagen.

Vad heter du? Jag heter Sigge.

Hur gammal är du? jag är 10

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det vet ja

Varför vill du bli polis? För att jag tycket att det är roligt att vara polis och colt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att lydda lagen och lyssna på min kollegor och att jag behöver göra det jag blir tillsagd av mina kollegor.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag är väldigt bra för att min kompis pappa är polis.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenhet och jag tror jag klarar det.

Hur är du som person? Jag är väldigt snäll jag hjälper till och vill att andra ska ha det bra.

Är det något vi bör veta om dig? Alla säger att jag är liten men jag gillar Filem. Och att spela på unive jag kommer säkert inte bli godkänd men så ni vet gillar jag univ.

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka