Nekad Ferry | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferry

Icke Medlem
Meddelanden
403
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cour/

Ditt Hex-ID: 1100001453fd904

Vad är din discord tagg? kontroversiell

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick ett meddelande av Kriminell botten där det stod att jag fick indragen kriminell-roll där anledningen var "tredjeparts" och bevis "hejdå ;)", beslutet togs av Hedgehog. Sedan blev jag bannad från Kriminell servern och vanliga servern med anledning "Tredjeparts" av Hedgehog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i soffan och fick en notis på Discord och så såg jag att servrarna inte var i min serverlista. Folk började skriva och ställa frågor. Jag har försökt kontakta Hedgehog men blir ignorerad, samma med andra staffs. Jag har inte fått se något bevis eller fått någon förklaring. Jag blev även bannad ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår inte vad det är jag har gjort fel, jag har inte fått ta del av någon information eller bevis för avstängningen, jag blir totalt ignorerad trots bra bemötande till både Hedgehog och staffs. Jag skulle vilja få en förklaring, hålla en diskussion och se bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans, som jag både blivit bannad på rätt grunder, sedan har jag blivit bannad på fel grunder där jag sedan blivit unbannad. Jag har en ban de senaste 3 månaderna, vilket jag blev unbannad ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade jag säkert, men jag vet inte vad det är jag har gjort fel, jag har bett om information och försökt kontakta inblandade staffs men jag har inte fått något svar tillbaka, trots trevlig attityd och inget spam, jag har respekt och förväntar mig respekt tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte riktigt vad det är jag ska lära mig då jag inte fått ta del av någon information eller fått prata med Hedgehog som tog beslut om avstängning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Tack för erbjudandet @BubbleGum, jag ska fundera på det lite.

Jag tänkte höra gällande bannen på Discord, jag är Verifierad. Hur kommer det sig att jag blev bannad på Discord servern, där ska jag väl inte vara bannad?

Gällande ingame bannen för ”tredjepart”, vad menar ni med det? Vad är det jag har gjort för fel?

Mvh,
Ferry

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka