Nekad weshh | Ansökan till Servervakt [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rhinofighterrr

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? 1bramdengotebramden

Vad är ditt Hex:ID 110000154571324

Ange ditt födelsedatum 27 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. har blivit bannad senaste 30 dagar men alla var lite felaktiga så fick unban direkt!

men min aktivitet ser ut så här..

måndagar 14:00 - 22
tisdagar 14:00 - 22
onsdag 14:00 - 22
torsdag 14:00 - 23
fredag 13:00 - hur länge jag vill
helg när jag vill

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 45 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bilden går inte att lägga in men pm för bilden!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ervervakt ska rpa vanligt och ser han någon som gör fel så kan jag då kick/banna han. men såklart ska ju en servervakt också hjälpa helper och uppåt med att kolla så att ingen bryter mot regler. Jag ska fortfarande rpa som en vanlig människa för de spelar ju fortfarande ingen roll om du är sv eller inte. Man ska inte banna eller kicka en person bara för att de dödat dig och tagit ditt vapen så du blir ledsen det är en del av spelet. Sedan måste såklart servervakt kunna ta ansvar för att inte missbruka dessa perms och att de ska brinna för att göra sitt bästa för servern och bidra till den rp som ska uppfyllas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Så genom att bli servervakt kan jag vara den som tar ansvar och hjälper till att banna/sparka folk som bryter mot reglerna eller bara förstör serverns rpn. Och jag vill gärna börja om glömma mina bans och utveckla mig hela tiden tills jag kanske blir helper och nåt bättre. Ja har även sett att det finns lite sprickor i rpn, t.ex att folk bara lallar med rpn och id peakar och kollar så ingen staff är där sen säger de är knapp x ist för att skriva ooc de är knapp x Jag hatar och höra sånt tycker de försämrar rp sjukt mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man ska banna alla som gör fel i servern det finns också många som ta schans på att använda saker som en sv kan använda i scenarios för att vinna scenarios eller andra saker som att kicka folk som e fören dig i ett led i vinaor eller andra ställen man ska aldrig kick eller bana nån för att man vill va förre i ett led eller vinna i ett scenario abuse som man kallar för sv abuse kan t.ex vara att du ressar dig själv bara för du inte orkar åka och köpa mat eller att du ressar dig eller dina kompisar i ett skjut scenario för att ni har dött och orkar inte förlora era vapen och om en kille i ditt gäng har backstabat och du e arg på och bannar han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka