Accepterad wengback | Medlem ansökning [QueenTiki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wengback

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198239160760/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? wengback#2272

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Hans namn är Karl Andersson han är 24 år och hans största dröm är att bli brandman. Han har ingen fru eller flickvän. Han är född i Linköping och bott i en villa en bit utanför Linköping. Han har gått på en skola och har haft väldigt bra betyg, fick mycket merit så att han kom in på ett freeski gymnasie, han älskar att åka skidor. Karl är väldigt seriös och har aldrig varit i kriminaliteten. Han är blond och har mittbena. Karls favoritbil är Nissan Skyline R34, men just nu har han en Saab 9-5. Han har jobbat på Coop sen han var 16. Han har säsongat uppe i sälen 3 sänsonger i rad nu. Karl är glad men kan vara deppig ibland. Har många kompisar och hänger mer än gärna med kompisar. Om någon skulle skada sig hade han gått fram och hjälp samt ringa 112. Har inga prickar i registret heller.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en väldigt glad av mig, är väldigt pratsam när det gäller rp. Jag har spelat på en server som heter polismyndigheten. Jag tycker även att unive ser ut som att ha en nice community. Jag kommer ge bra rp av mig och kommer vara en seriös spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag scrollade på tiktok och fick upp en video på en som spelade på unive och vart väldigt sugen själv på att börja spela på unive, tycker att det ser ut som en väldigt bra och aktiv server med roliga mods.

Hur hittade du Unive? Jag scrollade på tiktok och hittade Comso och vart väldigt sugen på att börja spela. Kollade på fiveM serverlistan och såg att unive låg högst upp i listan. Jag har sett att servern har bra staff och bra rp. Även bra mods.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli riktigt bra på det, vara seriös spelare, följa alla regler samt inte bli bannad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att rp:a så bra som möjligt. Följa alla regler, framförallt inte bli bannad för någonting. Lyckas bli brandman så att jag kan få ihop en slant så att jag kan köpa en Nissan Skyline R34. Ha kul och ha bra rp med min kompis och alla andra på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte med i någon server för att min mic inte har fungerat på det senaste, men jag har nu köpt en ny och tänkte börja köra igen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag tänker lite så här ¨hur långt är ett snöre¨ det kan ju liksom vara både långt eller kort, jag kan helt enkelt vänta tills ni har tittat på min ansökning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka