Nekad wengback | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wengback

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198239160760/

Ditt Hex-ID: 1100001109f99b8

Vad är din discord tagg? wengback#2272

Vem var det som bannade dig? T4arget

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: B35509F8-DFE0-4C2E-8841-A934AAFF2B5F.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att t4arget bannade mig för att jag gav mig själv roller samt andra personer. Till att börja med hade jag tillstånd att ge dessa roller. Jag exempelvis gav jag mig NOA roller vilket var på grund av att jag var biträdande ec förut och var utbildad inom allt, hade även tillstånd (fick det muntligt). Kommer att skicka bevis olika saker i kommentarsfältet, titta där sen. Så, alla roller jag gav mig hade jag olika skäl till, samt tillstånd. Hade aldrig gett mig roller som jag ej haft befogenhet som utbildning inom. Att jag gav andra roller var också på grund av att jag dels hade rättighet till det. Det handlar alltså om FRI roller eftersom att jag var EC-FRI hade jag därav befogenhet till diverse saker. Jag tillsammans med ledningen valde att rensa hela styrkan pga att NI och RI hade tagits bort. Eftersom att jag och ledningen ville utveckla enheten framåt valde jag tillsammans med ledningen ut kompetenta personer som skulle vara med i styrkan. Det kan se ut som att jag endast valde personer jag kände vilket inte stämmer. Vissa är jag kompisar med, vissa andra. De jag var kompisar med påverkade inte mitt beslut. Jag var inte partiskt på något sätt. Varför jag gav dessa personer FRI var på grund av att jag som sagt ville utveckla FRI, polisen, you name it. Jag ville ha de bästa utav bästa i styrkan. Jag ville inte heller ha runt 80 personer i en styrka som det är 200 totalt i hela Sverige. 2021 var det coolt att vara med i FRI. Just nu är det inte så, det ville jag ändå på. Vilket resulterade i detta. Fick även höra att man inte fick ge tillbaka utbildningar i polisen från staffs. Men polisledningen säger annat, jag utgick av vad som ståd skrivet som jag kunde ta del utav. Jag gav dessa personer FRI först. Senare väljer 320 att avsetta riset och sätta upp Vible på platsen. När ville trädde upp var det första han skrev ”alla ska få tillbaka sin fri, ta det lugnt”. Ja, då som nu anar blev det kaos. Rekryterare gav FRI roller höger och vänster vilket inte jag ansvarade över. Jag skulle vilja påstå att detta är ett ”missförstånd / att kommunikationen mellan staffs och polis ledningen bör kunna vara bättre”. Därav tror jag att t4arget valde att banna mig. Vill även tillägga att jag aldrig varit någon form utav korrupt innan detta, inte ens tänkt tanken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var iväg och klippte mig och hade precis kommit hem för att äta köttbullar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig på grund utav att staffs sett logs på att jag gett roller. De har dragit slutsatsen att det inte såg bra ut. Jag hävdar dock att den är felaktig om man skulle titta det hela från mitt perspektiv. Eftersom att jag från grunden haft tillåtelse att ge mig och andra roller. Hade jag där emot gett ut FRI roller till folk som aldrig utbildat sig inom det hade den varit icke felaktig. Samma sak om jag inte haft tillåtelse att ge mig mina roller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, blev P-bannad i slutet av 2022. Lärde mig enormt mycket. Tog lärdom av det så att det aldrig skulle hända igen. Detta är på grund av att Unive är servern jag vill spela på. Vill inte riskera att förlora de vänner och andra roligheter som finns på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kortfattat inte gett någon roller där och då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mycket. Kommer inte ge ut roller på samma sett. Inte till mig heller. För att undvika missförstånd som detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka