Inaktuell weeb.boos | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

min tumme

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115101093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin svensson

Vad är ditt discord namn? Min tumme #1228

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Erik svensson kommer från en vanlig svensk familj han är föd den 3 juli 2000 han har en bror som heter Eric. Eric var en mycket stökig bror medans Erik var skötsam och snäll pojk. Han var Älskad av alla i sin lilla by på 50 personer. Sen gick Erik in i vägen När hans pappa dog. Han blev mycket deprimerad han tyckte att alla hatade honom fast alla tyckte fortfarande att han var den snällaste. För mindre än 7 år sen försökte Erik ta sitt liv med att hoppa av en bro. Han ångrade sig efter Att hans bror Eric hade pratat med han i nästan 2 timmar han fick komma till et sjukhus och blev behandlad. Erik fick prata med en psykolog 1 gång i månaden för ungefär 2 månader sen blev Erik fult frisk och han behövde inte gå till någon psykolog längre. Så nu mår Erik fantastiskt och är ute på nya äventyr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ör att jag vill gärna hjälpa folk om dom har problem och inte förstår hur man ska göra
Jag kommer bidra till att jag kommer hjälpa folk
Hjälpa till med servern
Hjälpa till med mobbning t.ex. hat kommentarer och dåliga bilder
Hjälpa server Ägarna/Modsen om dom behöver hjälp med vad som helst så kommer jag alltid att vara aktiv och alltid finas där .När dom än behöver mig vad som en händer så är jag där.
Och eftersom detta är Sveriges bästa och seriösaste server och jag tycker jag är en seriös rollspelare så tycker jag unive passar mig så vill jätte gärna att all rollspel ska bli mer och mer på unive och flera seriösa spelare och enligt mig så tycker jag att jag är en seriös rollspelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört av många att denna server har den bästa rollspelen i Sverige vilket gör mig bara mer och mer intresserad i unive, har kollat på många streamers i typ 1 år dom har spelat på unive och har blivit mer intresserad i detta rollspel

Hur hittade du Unive? Via twitch och andra polare som spelar på unive och massa som har rekommenderat er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rollspel ha roligt, tycker också de roligt och spännande mad rollspel speciellt när unive är så bra rollspel så lär jag mig mer av folk som redan har vart med sen start och är bra och jag vet att folk är bra i unive och de är inte så lång trollers vilket gör att jag kan lära mig mer om rollspel av dom som e bättre än mig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att bli bättre på rollspel genom att se hur andra folk gör på unive har ju sätt på lång streamers att de är seriösa spelare och de finns ju också trollers men typ 75% är ju spelare som tar rollspelet seriöst vilket betyder att jag kan lära mig av folk som e lite bättre eller mycke bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka