Nekad wazy.ts | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? wazy.ts

Vem var det som bannade dig? daplize

Bild på banmeddelande: r.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade vapen på mig som icke medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i groovestreet å ba rullade runt träffade lite gamla vänner. Vet inte ens hur jag hade ett vapen för första början i mitt inventory då jag inte är krim eller medborgare. Iaf ja märkte att ja hade ett vapen på mig och försökte få tag i staffs skrev ett antal reports och skrev till daplize för behövde hjälp vad ja skulle göra av det men inget svar. Men iaf åkte runt med den på mig och så märker jag att det är några efter mig som tutar å försöker typ kö in i mig. Jag stannar å de hetsar skulle jag säga så då riktar jag med mitt vapen och säger nått kommer it ihåg va ja sa så sköt de ihjäl mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den e rätt lagd då jag valde att ha och rikta ett vapen som icke medborgare som man verkligen inte får göra under några omständigheter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag har varit ny till servern då jag inte visste serverns regler och lallade rätt så mycket. Men till de andra banns har jag tagit lärdom till och undviker dessa så gott jag kan. Sedan den senaste var att jag lallade med en grabb som är känd för att vara lallare och lallade med han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är ju att t.ex ha mitt vapen i en bil eller nått då jag inte direkt fick något svar av nån staff när de var över 400 spelare inne fick inget svar men jag skulle gissa på att iaf ha vapnet i en bil och inte röra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag om jag ska bära vapen ska ja vara kriminell eller vara polis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka