Accepterad wazy.ts | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? wazy.ts

Vem var det som bannade dig? hapyxz + ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-31 160836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ( kan ej ta skärm bild i fivem tydligen) Det är för att jag valde att vara lite osocial och rikta de första jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte runt på min mc med 2 vänner. Vi åker runt och hamnar typ vid jönssons. Vi påträffar en syrianska bil och jag valde att rikta det första jag gjorde utan direkt att prata. Sedan sköt jag mot däck men var lite tidigt att skjuta då vi hade kunnat följa efter och gjort det til ett mer utdraget scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, bannen är rätt lagd då det var jag som gjorde fel. Jag gjorde en riktigt dum sak att jag verkligen, och det var skit dumt av mig och ska verkligen verkligen tänka på detta. Detta ska inte hända igen de kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag har varit ny till servern då jag inte visste serverns regler och lallade rätt så mycket. Men till de andra banns har jag tagit lärdom till och undviker dessa så gott jag kan. Sedan den senaste var att jag lallade med en grabb som är känd för att vara lallare och lallade med han. Senaste bannen var för att jag körde snabbt i stan och har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra och kommer göra framöver är att vara mer social och prata med folk innan ja riktar/skjuter mot folk och liksom drar ut på scenariot. Det kommer jag verkligen att tänka på i framtiden och kommer verkligen inte göra om detta igen. Ska verkligen tänka på detta och inte göra detta igen det lovar jag er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Kommer vara mer social framöver och då prata samt dra ut på scenariot och då göra det mer kul för deras sida också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka