Accepterad Waye | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waye

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Waye

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868829967/

Vad är ditt discord namn? Waye LFD#6760

Vad är ditt Hex-ID? 11000013627970f

Hur gammal är du? 12+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Youssef Ibnir och är 21 år. Youssef har bott i Malmä hela sitt liv tills hans pappa vart arresterad för droghandling och Youssefs mamma dog i en skottlosning. Efter allt Youssef hade gått igenom hamnade han i ett rejält drogmissbruk. Efter tiden har Youssef blivit mer och mer krimminel just nu jobbar han med att tvätta pengar.
Youssefs intressen är Bilar,Motorcykel Youssefs absoluta favorit bil är Audi R8 . Youssef har alltid saknat sin mamma och pappa han senast han såg dom var när han var 9 enda sen dess har han varit föräldralös. Efter hans pappa vart arresterad flyttade han till Stockholm. När han kom till Stockholm var det första han gjorde var att hitta en bostad och ett jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill lära känna nya personer jag vill utveckla mitt rp samtidigt som jag vill hjälpa andra att ha kul och om någon vill ha hjälp så kan jag alltid försöka

Hur många timmar har du på FiveM? Jag är nybörjare men har en kompis som kommer hjälpa mig genom rps gång han har 1332 timmar

Tack för din whitelist ansökan. Din whitelist ansökan har godkänts.
Tråd flyttas till Ansök om Whitelist Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka