Nekad Prickaren_612 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prickaren_612

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? YOUSSEF JAWISH

Vad är ditt discord namn? PRICKAREN_612

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: QUATTRO ANDERSSON

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? LOJAL.KRIGARE OCH RESPEKTERAD

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Quattrro växte upp i ett tufft kvarter med få möjligheter. Redan som tonåring drogs han in i småstölder och gängliv, men han har alltid haft större ambitioner än att följa någon annans order. Efter ett par år bakom lås och bom har han nu återvänt till staden – denna gång mer strategisk, mer försiktig och med en plan. Framtidsplaner: Danne vill bygga ett eget nätverk, fokusera på illegala affärer som ger respekt och status, men samtidigt hålla låg profil gentemot polisen. Hans mål är att skapa ett imperium som ingen rubbar – så länge han håller huvudet kallt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och genomtänkt RP där jag alltid sätter realism och andras upplevelse i första hand. Jag respekterar serverns regler, håller mig IC/OOC och försöker alltid skapa RP som är rolig och utvecklande för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst att du inte bara fokuserar på att själv vinna, utan att du aktivt bidrar till att motparten också får meningsfull, trovärdig och rolig RP – även om det innebär nackdelar för din egen karaktär

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet – du får inte använda information från OOC (Discord, stream, vänner) i RP. Powergaming är förbjudet – du får inte göra orealistiska handlingar som din karaktär rimligen inte klarar av.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka