Nekad way2lavish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fullpeice200/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d2b900

Vad är din discord tagg? way2lavish

Vem var det som bannade dig? cmail666

Bild på banmeddelande: imasadasdasdge.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för misstänkt fusk, och att Cmail666 tog beslutet efter en PC check. Jag förstår att staff måste agera när något verkar misstänkt, och jag klandrar ingen för beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad blev jag PC-checkad av Cmail666. Jag försökte samarbeta fullt ut under hela processen, men efter checken blev jag bannad. Jag blev väldigt chockad och ledsen eftersom jag verkligen inte ville bryta mot några regler och bara spela på min favorit server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill inte skylla ifrån mig. Jag förstår att staff gjorde sitt jobb. Men jag känner samtidigt att det var ett missförstånd. Jag använde inget fusk, och jag försökte vara ärlig under PC checken. Därför hoppas jag att ni kan granska ärendet en gång till, för jag vill verkligen visa att jag inte försökte fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag har haft tidigare bans så har jag lärt mig mycket av dem. Jag har förstått hur viktigt det är att visa respekt för reglerna och staffens arbete, och jag vill inte hamna i den här situationen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit tydligare under PC checken och kanske bett om mer förklaring om något verkade misstolkas. Jag borde ha gjort allt jag kunde för att undvika minsta missförstånd och inte fuskat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har lärt mig hur viktigt det är att följa reglerna noggrant och att kommunicera bättre med staff. Jag har också förstått att man måste vara försiktig så att inget man gör kan uppfattas som fusk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag vill också bli unbannad från dcn om den blir accepterad. Tack.

jag menade inte i det jag skrev att jag inte hade det menade bara att jag blev ledsen för jag inte riktigt fuskade fast jag öppnade fusket i spelet asså jag gjorde inget grovt
du ahde ju visst fusk?

Bror det är helt upp till dig fast jag skulle uppskatta så mycket om du godkänner för jag måste alltid spela/ sitta i vc själv medans mina vänner spelar unive och de aldrig vill spela något annat och det är snart vinter så unive + vinter kombon e galen behöver det cmail…

Bror det är helt upp till dig fast jag skulle uppskatta så mycket om du godkänner för jag måste alltid spela/ sitta i vc själv medans mina vänner spelar unive och de aldrig vill spela något annat och det är snart vinter så unive + vinter kombon e galen behöver det cmail…
kommer ej godkänna. det enda sättet du kan spela här igen är om du betalar 2k

S
kommer ej godkänna. det enda sättet du kan spela här igen är om du betalar 2k
Snälla du jag vill bara komma tillbaka jag lovar det kommer aldrig hända igen du kommer inte se en enda ban på mig om du godkänner jag vill ba gamea med grabbarna i trakten. unive is my life i cant live without it. tänk om du var i min position då skulle jag godkänt dig efter all this jag skrev, never judge a book by its cover because the inisde is not the same and the book can always be changed and rewritten

Senast ändrad:
vi kan matcha profilbild om du godkänner och jag kommer ALDRIG byta profilbild om jag gör det kan du banna mig igen

låter det som en deal @cmail please cmail i need this my games on my pc are homeless, i have nothing to play with my friends and why you try not to laugh
😭
S

Snälla du jag vill bara komma tillbaka jag lovar det kommer aldrig hända igen du kommer inte se en enda ban på mig om du godkänner jag vill ba gamea med grabbarna i trakten. unive is my life i cant live without it. tänk om du var i min position då skulle jag godkänt dig efter all this jag skrev, never judge a book by its cover because the inisde is not the same and the book can always be changed and rewritten
vi kan matcha profilbild om du godkänner och jag kommer ALDRIG byta profilbild om jag gör det kan du banna mig igen

du måste betala
tänk om istället så öppnar jag webcam i vc med dig och knäcker ägg över mitt huvud OCH EFTER gör jag typ en framåtvålt eller något sen så säger jag "please cmail i need this my pcs kinda homeless" vad tykcer du allt det här + ALLT annat jag har skrivit sen efter kan du kidnappa mig i unive och göra så jag gör freaky saker är helt seriös om detta

1762801598385.png gör det för denna fina pojke tänkvad glad han skulle bli om du unbannad mig @cmail
tänk om istället så öppnar jag webcam i vc med dig och knäcker ägg över mitt huvud OCH EFTER gör jag typ en framåtvålt eller något sen så säger jag "please cmail i need this my pcs kinda homeless" vad tykcer du allt det här + ALLT annat jag har skrivit sen efter kan du kidnappa mig i unive och göra så jag gör freaky saker är helt seriös om detta

och tänk om vi sitter vc o ja sjunger en låt t dig du bestämmer vilken låt kan sjunga typ phonk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka