Nekad katten.1 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 1085 — Tredjepartsprogram
Anledning: undviker pc check
Personal: Borat
Datum: 2026-06-11
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade dött i en skottlossning i sandy och min vän höll på att köra mig till sjukan nere i stan då inga sjukvårdare eller svetlana funkade i sandy. Jag är uttabbad och ser att jag sitter i staff samtal. Jag tabbar in och det är tyst, sen börjar någon prata och säger att jag ska hoppa support. Eftersom att jag är död kan jag ju inte prata med personen i staffsamtal så jag skriver i ooc chatten varför? Detta gör jag flertals gånger, men får inget svar. Detta gör mig lite sur och jag inser att personen inte heller verkar se vad jag skriver i chatten. Jag hoppar tillslut in i support och de berättar att det är en pc check, jag säger nej till detta och förklarar att jag blivit det ca 5-6 gånger senaste tiden detta skedde, med bara några dagars mellanrum mellan vissa. Under dessa checksen har de inte hittat något utan scannat med echo kollat igenom mail och sökhistorik. Jag blir bemött med en dålig attityd och väldigt otrevlig ton och stämning, vid detta tillfället var jag bara trött och sur på att detta alltid händer. Vad jag har märkt vid dessa pc checks är att de alltid nämns en massa fusk discords och vid en pc check sa de även till mig att de ser att jag har varit med i en massa fusk dcs innan. Varje gång jag har blivit pc checkad har det även varit precis efter jag bytt namn på fivem. Med allt detta så antar jag att ni har någon bot som detectar spelare som varit med i fusk dcs innan. Jag har varit med i fusk dcs innan men som ni har sett på pc checksen så har jag inte fuskat på unive. Jag var bara trött på unive allmänt. Staffsen som inte lyssnar på vad man har och säga osv. Så jag valde att neka till denna pc check. Jag blev även bannad ur dcn vilket är väldigt tråkigt då jag antar att min verifieringsroll har försvunnit. Om ni staffs vill se att jag har blivit checkad innan så kan jag skicka en massa screenshots på det.

Tar du ansvar för det som hände? Förstår inte riktigt frågan. Ja fast ändå nej. Jag nekade ju pc checken men jag har inte fuskat.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att det var dumt att neka pc check. Vissa staffs borde bli bättre på att lyssna, skulle bara tagit pc checken fattar inte varför jag inte gjorde det, skitdumt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag inte har fuskat. Blev pc checkad 2 gånger i vintras. Inget fusk hittades och nu sedan april kanske jag har blivit det 4 eller ksk 5 gånger. Inget fusk hittades då heller.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Kan visa screenshots på att jag har blivit checkad innan och ni kan se att jag inte blivit bannad för de heller.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka