Nekad way2lavish._ | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish._

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1335359749675548773/1336781268402176021

Ditt Hex-ID: steam:11000015ead2efd

Vad är din discord tagg? dark_night897

Vem var det som bannade dig? Raxy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-30 111319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag inte är diskret men allt jag sa va "är du los santos" och de var tack vare issasaw1 jag skrev är du tappad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis fått vård och så står jag i stora salen och en kille säger är de där adolf jag säger ja han säger kommer du ihåg mig de casper jag säger casper från los santos, efter 30sekunder frågar jag, kan jag köpa din import jag har 5 miljoner sen blir jag bannad i 1 timme av issasaw1 och var inte inne sen des nu klockan 11:00 den 30 maj så står de du är bannad i 8 dagar frö jag inte var diskret och kallade någon tappad i discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. delen med diskret var lite felaktig men delen där jag säger är du tappad är ej felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för staffdis men lärde mig att inte ta ut ilskan på någon som inte gjort något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hetsat i ooc och inte sagt los santos i sjukan, ångrar vad jag gjorde och sa!!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara mer diskret och inte hetsa i ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka