Accepterad waxenshark | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waxenshark

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384540716/

Ditt Hex-ID: 110000154e4b62c

Vad är din discord tagg? squexxx

Vem var det som bannade dig? slimpers

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-27 153644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att min kompis satt och lalla med f3 menyn i synkade emotes nekade ca 3 gånger sedan gick jag in i ett rum han gjorde en gång till och så skickade jag tillbaka och så gick att ur spår och jag tänkte bara att det var lall och ångar mig så himla mycket.och även c logg jag valde att göra fel val att c logga när jag fick en /m kom supp jag fick bara panikattack och satt och skaka framför skärmen och skämdes för det jag har gjort . jag förstår varför staffsen valde att banna mig jag gjorde ett dåligt val och det ändå jag vill göra nu när jag kommer hem från skolan e att komma in på unive och kunna rpa med vänner och ha roligt. jag vet att jag kan ha en hög rp osv jag har typ inga bans på jätte länge och vet hur man rpar har rpat jättelänge det är bara det att jag gjorde ett dåligt val jag glömde ta medicinen en dag och allt gick ur styr. och så tänkte jag inte tillräckligt innan jag gjorde det jag gjorde. skäms bara jag kollar på vad jag har blivit bannad för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände presis innan jag blev bannad va att jag fick /m kom supp fick panik attack och viste inte riktigt vad jag skulle göra sedan kom jag support dom pratade om vad dom skulle göra och sen valde då staffsen att banna mig. jag känner bara att jag gjorde ett så dåligt val och tänkte bara att inget skulle hända just då jag ångrar mig så himla mycket och det kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och fortsatte att skicka tillbaka i f3 så himla onödigt och oansvarsfullt att bara tänka att det var lall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för jätte länge sen dom flästa har varit felaktiga och typ 3 som jag har stått för att jag har gjort och tänkte på andra sen annars har jag inga tidigare p banns eller jätte långa bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna gjort på olika sätt aldrig gått in i ett rum. jag skulle aldrig ha skickat tillbaka tänkt mer på rpn och inte bara att det var lall det va så himla dåligt val och jag vill bara komma tillbaka till unive och visa att jag kan rpa och göra rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid tänka extra gång innan man gör något och bete sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka