Nekad waxenshark | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waxenshark

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? squexxx

Ange ditt födelsedatum 19 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig för att jag känner att jag kan och har tid. Jag som Medlemskap Ansvarig kommer vara noga och inte abusea rollen. Kommer ta intervjuer och läsa ansökningar varje dag. Och kommer se till så att inga ansökningar är kopierade. Kommer se till så att dom kan reglera i intervjun och att dom inte kollar i regler samtidigt dem tar intervjuen . Och kommer jag specca ingame och se till så att ingen gör regelbrott.. kommer inte sitta och banna folk utan anledning och inte kicka. om jag blir Medlemskap Ansvarig kommer jag se till att alla får en chans och kommer lära Regler och viktiga saker man behöver veta om.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag jobbar på hårt och jobba effektivt på ett bra sätt. Jag kommer ha en bra ton i intervjuerna och ta allt seriöst. Ni borde välja mig för att jag är ingen person som abusear rollen alltså att jag använder mina perms till rätt saker.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som medlemskapsansvarig ska man bemöta andra med bra ton och vara snäll när man pratar inte sitta och smutskasta andra man ska alltså vara schyst och bete sig när man pratar med andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle kunna få in många nya medlemmar som vet hur man rpar och inte lallar runt hela tiden. Och se till så att de alla kan alla regler och vara snäll mot andra personer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Veta alla regler så att man inte gör regelbrott. Veta hur man rpar så att man inte bara lallar runt för att man tycker att det är roligt.
Och ha konsekvens tänk för det är väldigt viktigt att ha så att dom bara tror att dom kan lalla utan att dom får åtgärder.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att få in så många medlemmar som möjligt, Inte abusa rollen och lära medlemmar att rpa och veta alla regler.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:40-22-00 Tisdag 15:25-22:00 Onsdag 14:25-22:00 onsdag 14:10-22:00 fredag 15:00-00-00 Lördag 10:00-23-50 Söndag 10:00-22:30 Kommer vara mer aktiv nu under höstlovet. Aktiviteten beror på om jag rpar eller är med vänner men kommer vara inne jätte mycket och se till så att det är bra

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget som jag tänker på 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka