Nekad waxenshark | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waxenshark

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? squexxx

Ange ditt födelsedatum 19 April 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill ansöka till forums mod då jag har tiden för att ta hand om forumet och kommer ta detta jobb seriöst. Jag vill underlätta för staffsen så dom kan ta det lungt och andas. Jag vill alltså se till så att det inte är några plagiat eller annat tex att man använder chat gpt, och att inga skickar in dubbla medlemskapsansökningar eller andra ansökningar. Jag kommer ta jobbet seriöst och jag vill ha forumet rent och snyggt. kommer banna dom som tex är rasistiska i ansökningar eller att dom använder dåliga ord i chatter/ansökningar. Ansöker även för ditt finns ganska få forums mod så vi får upp aktiviteten så att det är rent och snyggt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja 100%

Får en ansökan vara kopierad? Nej det får man inte det är en jätte dålig ide och kommer ta åtgärder på det. Så som jag tänker är om man kopierar eller använder Ai ska man skämmas och borde tänka på vad dom har gjort och göra en bra egenskriven ansökan

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag tycker att aktiviteten är dålig och jag kommer ta hand och se till så att allt ser bra ut och kommer vara jätte aktiv.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag vill att forumet ska vara rent inga dubbla ansökningar och annat. Det ska vara inga fula ord i ansökningar

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:40-22-00
Tisdag 15:25-22:00
Onsdag 14:25-22:00
orsdag 14:10-22:00
fredag 15:00-00-00
Lördag 10:00-23-50
Söndag 10:00-22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope 🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka